footer

تشریح برنامه حضور 96شهید گلگون کفن در استان لرستان،پنجم تا هفتم

91/3/3 10:56 صبح نظر()/نوشته شده توسط شهیدشاعری/دسته:

مدیرکل اداره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: شهرهای معمولان، پل‌دختر، خرم‌آباد، دورود و بروجرد نیز طی روزهای پنجم، ششم و هفتم خردادماه میزبان این شهدا خواهند بود.
 

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سرهنگ ناصر فرید مدیرکل اداره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت وگویی اظهار داشت:

ادامه...



مراسم وداع با پیکرهای 27 شهید تازه تفحص شده

91/1/19 9:14 صبح نظر()/نوشته شده توسط شهیدشاعری/دسته:

 

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، همزمان شام غریبان شهادت ام الشهدا حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مراسم وداع با پیکرهای مطهر 27 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس دیشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در معراج شهدای پادگان شهید محمودوند واقع در سه راه خرمشهر برگزار شد.

ادامه...



بازگشت پیکر 5شهید گلگون کفن به کشور

91/1/19 9:11 صبح نظر()/نوشته شده توسط شهیدشاعری/دسته:


تبادل کشته‌های عراقی با پیکر پنج شهید خفته در ایثار و شهامت در مرز شلمچه انجام شد.

 

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، با رایزنی مسئولان ایران و عراقی، پیکر پنج شهید خفته در ایثار و شهامت کشورمان از مرز شلمچه وارد شده و با حضور مسئولان محلی و مردم شهیدپرور تشییع شد.
 به همین مناسبت، مراسمی ویژه خواهران و برادران در پایانه مرز شلمچه برگزار گردید و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

 



بیانات در حرم رضوی در آغاز سال 91

91/1/14 1:57 عصر نظر()/نوشته شده توسط شهیدشاعری/دسته:


بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

الحمدللّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا و نبیّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على ءاله‌ الأطیبین الأطهرین المنتجبین سیّما بقیّةاللّه فى الأرضین.

ادامه...



رییس جمهوری درگذشت مادر شهید آوینی را تسلیت گفت

90/12/12 10:47 صبح نظر()/نوشته شده توسط شهیدشاعری/دسته:


در پیامی  رییس جمهوری درگذشت مادر شهید آوینی را تسلیت گفت "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری در پیامی درگذشت مادر سید شهیدان اهل قلم شهید "سید مرتضی آوینی" را تسلیت گفت.

 

به گزارش حیات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهوری روز چهارشنبه در این پیام درگذشت "منصوره منزوی" (آوینی) را به بازماندگان ، هنرمندان و خانواده محترم آوینی تسلیت گفت.

ادامه...



طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز